Başlangıç > Spor > Roberto Carlos: Küçükken Galatasaray’lıydım!

Roberto Carlos: Küçükken Galatasaray’lıydım!

Galatasaray benim çocukluk aşkım

Galatasaray benim çocukluk aşkım

Fenerbahçe, son hazırlıklarını günde çift idmanla sürdürürken, Samandıra Tesislerinde antreman sonrası basın mensuplarının sorularını cevaplandıran Roberto Carlos, takım arkadaşı Mehmet Topuz’un üzerine fazla gidildiğini ve ona zaman tanınması gerektiğini savundu.

Sözlerine “O İbrahim Üzülmez ve Sabri’den sonra Türkiye Ligindeki en değerli oyunculardan bir tanesi. Umuyorum ki uyum sürecini atlattıktan sonra Fenerbahçe’ye çok büyük katkıları olacaktır.” diyerek devam eden yıldız futbolcu, kendisinin de çocukluk yıllarında Galatasaray’lı olduğunu fakat bunun profosyonel yaşantısını etkilemediğini söyledi.

Bookmark Roberto Carlos: Küçükken Galatasaray'lıydım!

Kategoriler:Spor
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

