Başlangıç > Spor > Daum futbolcularına sahip çıktı!

Daum futbolcularına sahip çıktı!

Son haftalardaki kötü gidişe bir dur demek isteyen Fenerbahçe’de son noktayı teknik direktör Daum koydu. Futbolcuları ile tek tek görüşmeler yapan Daum, Aykut Kocaman ve Kaptan Alex’i de yanına alarak futbolculara “Gece gezmelerine artık dur deyin. Ben de gençken sizin gibiydim. Kokain çektim. Hap yuttum. Fakat bunların hepsi geçmişte kaldı. Ben uyuşturucuyu nasıl bıraktıysam sizler de gece gezmesini bırakın “dediği öğrenildi.

Kazım’ın ilacı Emre olacak

Kazım ile de özellikle ilgilenen Daum, Colin Kazım’a Playstation 3 öğretmesi için Emre’yi görevlendirdi. Acun ile Emre’nin en kısa zamanda Playstation partilerine Kazım’ı da dahil edecekleri ve bu sayede Kazım’ın gece hayatından daha kolay kopabileceği düşünülüyor. Kazım’ın ise özellikle PES 2009 ‘da ara pas vermekte sıkıntı çekmesinden dolayı buna pek de sıcak bakmadığı öğrenildi.

Bookmark Daum futbolcularına sahip çıktı!

Kategoriler:Spor
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

