Başlangıç > Spor > Haldun Üstünel, Tsubasa İle Birlikte Atatürk Havalimanına İndi

Haldun Üstünel, Tsubasa İle Birlikte Atatürk Havalimanına İndi

Üstünel muhteşem bir transfere daha imza attı ve Nankatsu takımından dünyaca ünlü oyuncu Tsubasa’yı sarı kırmızılı renklere bağladı. Ayağının tozuyla havalimanında bir basın toplantısı yapan Üstünel, “Beş buçuk metre ile dünyanın en yükseğe sıçrayan futbolcusu bize hava toplarında büyük bir avantaj sağlayacak.” dedi. Daha önceden Hagi mi Alex mi şeklinde yapılan anketlere de gönderme yaparak, “Bu sefer kimle kıyaslayacaklar çok merak ediyorum.” şeklinde konuşup ezeli rakiplerine de göz dağı verdi.

Tsubasa “Sahalarınız Çok Kısa”

Türkçesinin çok iyi olmasını çocukluğundan beri Cin Ali hayranı olmasına bağlayan Tsubasa, “Çok heyecanlıyım, bütün maceralarını en az üç kere okudum, Türkiye’ye gelmemde çok büyük payı var,kendisiyle en kısa zamanda tanışmak istiyorum.” dedi.

Domuz Gribi volesi ile ünlü

Nankatsu takımında, Wakabayashi ile beraber yaptıkları Domuz Gribi volesi ile ünlenen Tsubasa, “Aynı hareketleri Ali Sami Yen atmosferinde de yapmak istiyorum. Bu konuda bana Sabri’nin çok yardımcı olacağını tahmin ediyorum” dedi.

Reklam Yıldızı Oldu

Daha Türkiye’ye gelmeden sponsorluk anlaşması imzalayan Tsubasa “Omo, Kirlenmek Güzeldir” reklamlarının da yeni yüzü oldu. Annem, eskiden kıyafetlerimi çok kirlettiğimden dolayı bana çok kızıyordu, bir ara tam futbolu bırakıp teknolojiye yönelmeye karar vermiştim ki bu reklamı gördüm ve inancımı tekrar kazandım, reklamlarında oynamak benim için bir onurdur,insanlar hayallerinin peşinde koşmalı diyerek daha yolun başında olan gençlere umut dağıttı.

Şeker Kız Candy hakkında ser verdi sır vermedi

Son 2 yıldır Şeker Kız Candy ile birlikte olan Tsubasa, bu konuda gelen soruları “Eleştirilere en iyi cevabı sahada vereceğim.”diyerek geçiştiren Japon yıldız, magazin dünyasına çok yakın olmadığını da böylece gösterdi.

 Sempatik tavırları ve çizgisel görüntüsüyle dikkat çeken Tsubasa çocuk yaştaki futbolseverlerin Galatasaray taraftarı olmasında büyük bir paya sahip olacak gibi görünüyor.

Bookmark Haldun Üstünel, Tsubasa İle Birlikte Atatürk Havalimanına İndi

Kategoriler:Spor
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

