Başlangıç > Lakırtı Magazin > Super Mario İsyan Etti: Kafamı Taşlara Vurdum

Super Mario İsyan Etti: Kafamı Taşlara Vurdum

Oyunlardan tanıdığımız Super Mario, Lakırtı Haber’e verdiği özel ropörtajda “Prenses için yollar katettim. Level’ler geçtim. Kafamı taşlara vurdum. Gelin görün ki hakettiğim karşılığı bir türlü alamadım. Tek tesellim halkımızın karşılıksız teveccühüdür. ” dedi.

Aşkım Kullanıldı!

Kendisinin zıplama yeteneklerinin prenses tarafından kullanıldığını iddia eden Super Mario, “O zamanlar bana güzel sözler söyler kendisini kurtarmamı isterdi. Kuyulara düştüm yine de pes etmedim. Kısa yolların, limitsiz can ve para hilelerinin olmadığı bir oyun dünyasında sırf onun aşkı uğrunda her bölümü geçtim. Şimdi de beni arkadaş olarak gördüğünü söylemesi ahlaksızca” dedi.

Prenses Cephesinde Suskunluk Hakim

Konuyla ilgili görüşlerini sorduğumuz prenses ise daha önce defalarca Super Mario konusunda açıklamalarda bulunduğunu, kendisini arkadaş olarak gördüğünü ve konuyu daha fazla uzatmanın kimseye fayda getirmediğini söyledi.

Super Mario : Beni Bu Halk Super Yaptı.

Yaşadığı acılarda tek tesellisinin halkın teveccühü ve sevgisi olduğunu belirten Super Mario, Prenses’in yaşattığı acılar gelip geçicidir. Ancak halkın sevgisi kalıcıdır. Beni bu halk super yaptı. Bu lakabı benden ancak halk geri alabilir. Halkımız bana zaman tanısın. Acılarımı bir kenara atarak en kısa zamanda yeni bir macera ile halkın karşısına çıkacağım. ” şeklinde konuştu.

Bookmark Super Mario İsyan Etti: Kafamı Taşlara Vurdum

Kategoriler:Lakırtı Magazin
  1. lithium
    04 Şubat 2010, 21:01

    bu prenses tombul olandır o fason, 8’in 4’üne gelsin de orda selvi boylu güzeller güzeli prensese kavuşsun o gerçek pirenses..

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

