Başlangıç > Lakırtı Magazin > İzzet Altınmeşe’nin Beni Çalındı

İzzet Altınmeşe’nin Beni Çalındı

Türkü dünyasının dev ismi İzzet Altınmeşe zor günler geçiriyor. Bir gün sabah uyandığında yıllardır taşıdığı beninin olmadığını farkeden ünlü Türkücü, polise başvurarak suç duyurunda bulundu.

Bir Ben Var Benden Öte Benden Ziyade

Basın mensuplarının karşısında oldukça duygulu anlar yaşayan İzzet Altınmeşe, “Nasıl olduğunu inanın bilmiyorum. Benimin çalındığını düşünüyorum. Bir ben var benden öte benden ziyade. Beni benden aldılar. Suçluların en kısa sürede yakalanmasını talep ediyorum.” derken, kendisinin yüzünde en ufak bir yara izi olmaması hayret uyandırdı.

Güner Ümit Geçmiş Olsun Diledi

Geçmişte yaptığı “Turnike” adlı yarışmadan da hatırlayacağınız sunucu Güner Ümit, İzzet Altınmeşe’ye ilk geçmiş olsun dileyenlerden oldu. Beni olan sanatçılardan biri olarak İzzet Altınmeşe’yi daha iyi anladığına değinen Güner Ümit, bu olayın ardından iki benini de sigortalattırmayı düşündüğünün de sinyallerini verdi.

Bookmark İzzet Altınmeşe'nin Beni Çalındı

Kategoriler:Lakırtı Magazin
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

