Başlangıç > Özel Röportaj > Ali Baba Ekibi Tekrar Toplamaya Karar Verdi, Türkiye’den 10 Harami Alınacak

Ali Baba Ekibi Tekrar Toplamaya Karar Verdi, Türkiye’den 10 Harami Alınacak

Bugün öğle sularında ajanslara düşen bu haber tüm dünyada bomba etkisi yarattı, biz de hiç vakit kaybetmeden Ali Baba ile keyifli ama ne yazık ki yoğunluğundan dolayı kısa bir sohbet gerçekleştirdik. İşte Dünya’da yankı uyandıracak Ali Baba ropörtajı…

Herkes sizi çok özlemişti, ortalarda olmadığınız zamanlarda neler yaptınız?

Tabii ki bodrumdaydım, iki emektar haramimi de yanıma alarak  biraz kendimi dinledim fakat sadece oturarak, hiç bir şey üretmeden olmuyor, olamıyor. İnsan kendi kendini yiyip bitiriyor, masal sektörü aynen bizim bıraktığımız gibi, bir adım gelişme yok, nerde o eski masallar efenim. (Bu sırada büyük kahramanın adeta gözleri doluyor)

Masallarda ne gibi yenilikler olabilir sizce, bu konuda neler yapılabilir?

Bence en öncelikli olarak masallara save özelliği eklenmeli, pamuk prenses elmayı yemeden önce bir kaydedecen …

Siz mağaranın şifresini kırmıştınız, tarihin bilinen ilk hackerısınız, yeni mağaranın şifresini başkalarının da kırmasına engel olmak için ne gibi önlemler alacaksınız?

Öncelikle çok daha dikkatli davranacağız, mesela şifre sadece birisinin duyarak söyleyebileceği bir şey olmayacak, ilk olarak ba beyli balabulalı bamburleyli bap bup ya da bu köşe yaz köşesi şu köşe kış köşesi gibi bi şeyler yapalım diye düşündük, sonradan daha da zorlu olsun istedik ve .. tabii ki bunu size söylemiyecem.

Bodrum’un dışında Türkiye hakkında neler biliyorsunuz, Türkiye’den de 10 harami alacaksınız, başvuracaklara önerileriniz var mı?

Çok fazla bilgi sahibi olduğumu söyleyemiyeceğim, haberleri takip ettiğim kadarıyla hep aynı cümle söylenir, artık bir klişe olmuş, “Türkiye bu önemli maçı kaybederek gruptan çıkma şansını mucizelere bıraktı”. Başvurularını da son dakikaya bırakmasınlar zira çok büyük ilgi var.

Haramiler Türkiye dışında başka hangi ülkelerden alınacak?

Ülke kotaları belli fakat burada önemli bir noktaya değinmek istiyorum. 7 cüceler ile ilgili haberi okuduğumda içim burkuldu, onlar ki çok önemli karakterler, başımızın üzerinde yerleri var, her zaman derim boyu değil işlevi önemli diye, cücelere kapımız sonuna kadar açıktır.

Sizin zamanınızdan bu yana teknoloji çok gelişti, teknolojiyi takip ediyor musunuz?

Evet yaa teknoloji almış başını gitmiş, olabildiğince takip ediyorum, internet internet dediler, merak ettim ne diye bi bakıyım dedim, bi baktım sağ alt taraftan 21 esra ankara diye bir şey yükseliyor, müthiş bi şeymiş, bayıldım.

Eski dostluklarınızdan devam edenler var mı?

Alaaddinle hala sık sık görüşüyoruz, çizmeli kedi ile ara sıra telefonda, bremen mızıkacıları ile bayramdaaan bayramaaa, varyemez amca ile ise ne yazık ki koptuk gittik.

Zamanında çok çapkındınız, çok gönül ilişkiniz oldu, aradığınızı bulabildiniz mi, biraz bahseder misiniz?

Pamuk Prenses’ten Kül Kedisine, Rapunzel’den Çirkin Ördek Yavrusu’na kadar çeşitli ilişkilerim oldu ama inanın bana bu sektörden hanım hanımcık birini bulamazsınız.

Sizce eski binbir gece masalları mı günümüzün binbir gecesi mi?

Keşke ikincisinde de olsaydım diyorum, ikincisinde 150.000 dolara neler yapıyosunuz, bende bi mağara dolusu altın vardı, siz düşünün artık gerisini.

Bu güzel sohbetin ardından kendisine teşekkürlerimizi sunarak yanından ayrıldık. LakırtıHaber.com ekibi olarak Alibaba’ya bizi tercih ettiği için teşekkür ediyoruz.

Bookmark Ali Baba Ekibi Tekrar Toplamaya Karar Verdi, Türkiye'den 10 Harami Alınacak

Reklamlar
Kategoriler:Özel Röportaj
  1. Tamer ONEM
    25 Şubat 2010, 23:01

    21 esra ankara + mağra dolsu altın =

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: